Loading...

ROBLOX 40+ RARE Music Codes 2016

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

BRAND NEW RARE ROBLOX MUSIC CODES ***THAT PLAY THE WHOLE SONG***!!! OVER 40 NEW RARE MUSIC CODES!
RAP, POP, DUBSTEP, ++++++!!!! NEW SONGS LIKE POP STYLE ARE INCLUDED INTO THIS!!!!

chuteiras para pes 6

como fazer uma fonte ajustavel com fonte de pc

como funciona um pressostato

naruto storm 4 personagens confirmados

azbox evo xl atualizacao 2015

viaturas gta sa

black diamond hinode

como fazer flechas de madeira

lista de rastreadores utorrent

traducao tomb raider underworld

Tags :

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

greenlegocats123 . 2016-07-26
Thanks for all the positive comments! All the people saying its fake probably typed in the wrong code :\
121 2 . Reply
Yui Chan . 2018-07-31
These all work
121 2 . Reply
EvelynDrawz Stuff . 2018-06-09
fake
121 2 . Reply
Dox . 2018-06-01
thx for Me Myself & I
121 2 . Reply
Dox . 2018-06-01
0:00 this nigga be playing Phantom Forces. I like your moves . Can you add me meh name is AnimeClubMember( in roblox)
121 2 . Reply
jamiekellett71 . 2018-05-28
YOU ARE I LIAR ALL OF YOUR SONG VIDOE CODE VIDS ARE FAKE!
121 2 . Reply
Nbk . 2018-04-23
FAKE FAKE FAKE IDIOT
121 2 . Reply
Ciara Day . 2018-04-18
thank u so very much for sharing those ids i need them to look cool while playing my games
121 2 . Reply
Fl4wl3ss 54 . 2018-04-08
What's the music in the backround?
121 2 . Reply
Pugger Puff puff . 2018-02-24
Omg lol panda WCKA LOL
121 2 . Reply
Pugger Puff puff . 2018-02-24
What's HQ?!?
121 2 . Reply
Kye Kye And Wolfie Channal Of Funn . 2018-02-17
FAKKKKJEEEEEEE but I will keep the "cake by the ocean" one because its annoying as hell.
121 2 . Reply
Kitten Mitten . 2018-02-15
I love looking through the comments and seeing all the TrIgGeReD people
121 2 . Reply
Jose Sorola . 2018-01-01
Green Thanks For Meh Favorite Song It Worked!
121 2 . Reply
Justin Morey . 2017-12-15
MORE ROCK SONGS
121 2 . Reply
Banned Username . 2017-12-09
For all the fucking idiots, this a trolling channel, and why do you even want music codes in Roblox? Just listen to them on YouTube.
121 2 . Reply
Numbxrx . 2017-12-03
NUUUB
NOOB
121 2 . Reply
ReKt Matt . 2017-10-20
He did it to scare of the oders thank u ;)
121 2 . Reply
The Guest 999 Challenger . 2017-10-11
children children children jesus shut the fuck up its just a fake thing he accidentally put it in he guest them so raging dumb ass kids
121 2 . Reply
Kreemi K . 2017-09-23
Omg thank you sooooo much all of these worked! <3
121 2 . Reply
Twitch Meme . 2017-09-17
FAKE
121 2 . Reply
Crazy Running Cruasder . 2017-08-29
The very very very rarest code is 151693416
121 2 . Reply
pink unicorn . 2017-08-26
Get this...



There's a song code to a song which swears in it. Way to go roblox!Btw the song is Bad (my mum will kill me if I say it actual).
121 2 . Reply
Ruby the ruby . 2017-08-13
GUYS THIS IS A TROLL CHANNEL WHAT A DO U THINK IS GONNA HAPPEN THIS IS A TROLL JEEZ
121 2 . Reply
pig pen . 2017-08-12
Get rekt ODers who are trying to play these fake songs
121 2 . Reply
Dylan . 2017-08-09
BRUH this is really annoying
121 2 . Reply
Jefe . 2017-08-09
Codes are 700% legit, you all just keep typing it in wrong, only ODers type it in wrong >:3
121 2 . Reply
DarkTomatoHead . 2017-07-28
fake
fake
fake this is fake because I tried it over and over and over and whatn I heard is screaming
Tip:people do that so they can get lots of views and get money
so unsubscribe to him
121 2 . Reply
Bendora Brown . 2017-07-24
Ill follow u if you give me the heart alfire id
121 2 . Reply
ObliviousHD Fan . 2017-07-20
shut up to the haters. You all thinking it's fake. But it's not. If you think is fake. Then try something else instead of this.
121 2 . Reply
XeonGame3k . 2017-07-08
It's a joke angry skids.
121 2 . Reply
Baal Caeruleum Igne . 2017-06-29
If they only had Whistle from Flor ida
121 2 . Reply
JuiceyJuiceJake JJJ . 2017-06-27
Great game play
121 2 . Reply
Fresh Two . 2017-06-25
Everyone says its fake. But its real like never been real.
121 2 . Reply
Ella Cas . 2017-06-25
the songs were lies the were not the music singers but it was loud stupid codes
121 2 . Reply
Carrie Strittmatter . 2017-06-23
yeah these are fake
121 2 . Reply
SaVaGe PiNk . 2017-06-18
SCAM
121 2 . Reply
Electrical Gamer . 2017-06-18
xDDDDDDDDDDDDD
121 2 . Reply
Ali G . 2017-06-17
These are different songs they they actually say like some of the songs are weird and scams
121 2 . Reply
Dr_Right2 . 2017-06-14
Angry oders...
121 2 . Reply
Tevzzy . 2017-06-13
333327944
121 2 . Reply
alone. lonely. . 2017-06-12
Everybody can find these -_- I'm just looking for lowlife by ThatPoppy.
121 2 . Reply
Walkerbait M. . 2017-06-11
When I saw cry baby I was like 😱 and I said OMG 😲 I GOT IT :D
121 2 . Reply
Simplify Simple . 2017-06-11
"My House" Doesn't work
121 2 . Reply
Ruben Perez . 2017-06-04
I type it right and it still did it so U got exposed u little liar its all fakeπŸ˜’πŸ˜–πŸ™„πŸ˜¬πŸ™ŒπŸš«β—οΈ
121 2 . Reply
Epic Doge . 2017-06-03
Thanks for all the song codes!
121 2 . Reply
John Ramone . 2017-05-31
This is not rare. This, is rare:Psychosocial - 155082268Sweet Child o mine - 153483757Bring me evannesce - 142309291Welcome to paradise - 156207814Before i forget Slipknot - 175623599 continua..147407805Welcome to jungle - 150650131American Idiot - 147746074How you remind me - 154741433Holiday - 170914313
121 2 . Reply
alayman95 . 2017-05-29
Thanks for all the codes dude 😎
121 2 . Reply
Dragons Life . 2017-05-23
;-; are these troll ones?;-;
121 2 . Reply
monsterdashkiller . 2017-05-18
Can you do the id for this songπŸ‘‰πŸ»The wispers Rock steady
121 2 . Reply
HELLO NEIGHBOR IN ROBLOX
15:19
2,729,347 views
55%
ROBLOX Trolling the Dumbest Scammer EVER
15:19
ROBLOX Exploiting with TypicalModders!
15:19
2Pac - California Love [Original Version]
15:19
Songs In Real Life (Roblox Edition)
15:19
BAD GRAMMAR ON ROBLOX 2
15:19
2,729,347 views
55%
How To STOP Online Daters on ROBLOX
15:19
ROBLOX BOYS AND GIRLS HANGOUT IS DEAD
15:19
ROBLOX Trolling at Boho Salon
15:19
2,729,347 views
55%
ROBLOX Trolling
15:19
2,729,347 views
55%
ROBLOX Fun at Hilton Hotel 3
15:19
2,729,347 views
55%
2019 ROBLOX Egg Hunt LEAKS part 1
15:19
2,729,347 views
55%
Google AdSense
336 x 280