Loading...

Lil Uzi Vert Misses the Soundcloud days says Signing to Atlantic Records was a Mistake

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Lil Uzi Vert Misses the Soundcloud days says Signing to Atlantic Records was a Mistake

Subscribe Almost at 450K!
https://goo.gl/5WqMPt

Instagram: https://goo.gl/dfy1m6
Twitter: https://goo.gl/wKqrR8
Facebook: https://goo.gl/J2TfpC
Website: https://goo.gl/JfKEDx

Lil Uzi Vert Misses the Soundcloud days says Signing to Atlantic Records was a Mistake
Lil Uzi Vert Misses the Soundcloud days says Signing to Atlantic Records was a Mistake

como aumentar a borracha do paint

linha chilena como fazer

point blank hack 2016

amor doce ep 3 nathaniel

fifa 2016 xbox 360 atualizacao

baixar far cry primal pc torrent

fifa 09 torrent

emulador nintendo 64 online

baixar mapa brasileiro para euro truck simulator 2

cs go pc fraco

Tags :

Lil Uzi Vert Lil Uzi Vert Misses the Soundcloud Atlantic Records Atlantic Lil Uzi Vert Soundcloud Lil Uzi Vert Misses the Soundcloud days Lil Uzi Vert Says Signing to Atlantic was a Mistake Lil Uzi Vert Says Signing to Atlantic Records was a Mistake Soundcloud DomisLive NEWS DomisLive family friendly videos Hip-Hop Rap News entertainment Lil Uzi Vert Signing to Atlantic Records Lil Uzi

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

DomisLive NEWS . 2017-12-16
Hows the day going Gang ?
121 2 . Reply
Juliá . 2018-01-22
he did this to himself
121 2 . Reply
Erick . 2018-01-06
Even game consoles are rigged. Pay 60 bucks just to play online on PS4/XBOX
121 2 . Reply
Exynos Fusion . 2017-12-29
What happened to uzi saying "I don't wanna sign off" on dark queen
121 2 . Reply
Mick Lord Music . 2017-12-22
Record labels rape ya pockets and stop ya growth. Its what they do but the money makes people sign anyway.
121 2 . Reply
IIchampagneindiaII . 2017-12-22
Honestly miss it too
121 2 . Reply
Ricardo G-N . 2017-12-20
Why he do cardi b like that😭😭😭
121 2 . Reply
followmypositivemiamivibes W . 2017-12-18
Happy holidays dom
121 2 . Reply
Alain Duplan . 2017-12-18
Uzi u sign to a label to get success and u get mad cuz they trying to get u money? I get u want to be more free but u sign for a bag not freedom
121 2 . Reply
PotroJr715_ . 2017-12-18
Ik it hurts sometimes but You’ll get over it 😏
121 2 . Reply
Gemini Jenkinz . 2017-12-18
The system is rigged to keep artist down, but what ALL indy artist need to understand is that signing with a label just equal quick money, with a bumpy ass future. Everything that a label does you can do with YOUR OWN TEAM, Just know you have to build on your brand EVERYDAY. Speaking of brands check out my new animated series sneak peak. #OneLove Jenkinz Out
121 2 . Reply
Logic Is The Goat . 2017-12-17
Logic gots creator control 😎 did it smart
121 2 . Reply
Derrell Windom . 2017-12-17
😂..... ✋ hold up! One minute lil buddy WE GOT THIS lol
121 2 . Reply
Shane Elliott . 2017-12-17
Dom u a legend and that cardi impersonation was 🔥🔥🔥
121 2 . Reply
Josh Conner . 2017-12-17
Damn this is out b4 AK and I FW this vid
121 2 . Reply
Oasis Flame . 2017-12-17
Cant turn on the Illuminati now boi!!
121 2 . Reply
Dupylo . 2017-12-17
everybody gonna be doing what Chance The Rapper did, he smart af
121 2 . Reply
tt Taylor . 2017-12-17
Didn't Kevin gates make his own label ?
121 2 . Reply
Complexity . 2017-12-17
Bro it’s been so long lol I remember your gta money glitch videos
121 2 . Reply
DeVonte Graham . 2017-12-17
Your a puppet they own you now smh it’s crazy it is rigged as hell they make you dress and act a type of way it’s crazy
121 2 . Reply
•BAD LUVER • . 2017-12-17
You corny as fuck.
121 2 . Reply
Yam God . 2017-12-17
Naw man you dont need to sign to make that kinda money. If you a hot unsigned artist who can pull in hella shows then eventually go on yo own tour thats so much show money thats goin in yo pockets and yo team if you done it yo self opposed to giving a portion of it to labels on top of breaking bread for yo team. All about consistency and having a fan base that really rock wit you cause the fans gone push yo shit if they fuck wit you
121 2 . Reply
rip x . 2017-12-17
Better than CNN
121 2 . Reply
kevin kim . 2017-12-17
He doesn't want God to bless his soul
121 2 . Reply
king emo . 2017-12-17
This nigga said lace front wig LMAO
121 2 . Reply
Aaron Grace . 2017-12-17
Yeah I'm still stuck in the sound cloud day....
121 2 . Reply
crispy 808 . 2017-12-17
I got a question, do you have to sell your soul in order to get the deal?
121 2 . Reply
Why So Gay Fatman . 2017-12-17
Get wit God
121 2 . Reply
Anthony Duck . 2017-12-17
Give the money back!
121 2 . Reply
Ben Sanchez . 2017-12-17
They made you sell your soul and you got a shitty deal huh?
121 2 . Reply
Immortal God . 2017-12-17
And I wanna be a artist but record deals means I sign away my rights
121 2 . Reply
Lane The Chemist . 2017-12-17
Cardi b impression was 10/10
121 2 . Reply
lil Sauni . 2017-12-17
Carti b fye tf😂
121 2 . Reply
WinterJackRabbit . 2017-12-17
Oh now he wanna regret selling his soul , nah to late buddy ,
121 2 . Reply
Anthony G . 2017-12-17
Pulled his ass behind the screen door like a scene from Texas Chainsaw Massacre 😴 they took his whole ass 😭😭😭
121 2 . Reply
Sammy Vazquez . 2017-12-17
AK STILL BETTER
121 2 . Reply
Chancellp Pool . 2017-12-16
Tht cardi b impression tho 😂😂😂🤣🤣🤣
121 2 . Reply
Aguib Diallo . 2017-12-16
Uzi is a fucking goat 🐐💗💗 . . .
121 2 . Reply
King Neptune . 2017-12-16
2:03 SAME WITH TINASHES LABEL can you do a story on that and shed light on it?
121 2 . Reply
Loner Made . 2017-12-16
You aint droppin that garbage lol
121 2 . Reply
Cool Broseph . 2017-12-16
I know it hurts sometimes Uzi
121 2 . Reply
Xiomara Tha Goddess . 2017-12-16
You mentioned 21 getting signed, but his deal is a partnership... He has control over all his stuff.
121 2 . Reply
Instagram Nut . 2017-12-16
y'all need to focus on real music xD
121 2 . Reply
Icee . 2017-12-16
He should've went with quality control
121 2 . Reply
Junior Casados . 2017-12-16
I know it hurts sometimes but you’ll get over it.
121 2 . Reply
roddy PROF.E.T. . 2017-12-16
Lil suzie squit
121 2 . Reply
Young Greatness . 2017-12-16
If it wasn't for the label Xo tour life wouldn't be as big
121 2 . Reply
prime 8482 . 2017-12-16
Dom gone be the new host of everyday struggle with Ja Rule
121 2 . Reply
Hayden Collins . 2017-12-16
To me this is more important than X getting locked up
Who else?
121 2 . Reply
I amblackman . 2017-12-16
I miss tape uzi
121 2 . Reply