Loading...

Adam bıkmış basıyor küfürü müşteri hizmetlerine.

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

https://www.facebook.com/pages/Elmaarmutpatlican/308156655990213?ref=hl adresinden de takip edebilirsiniz.

Faturası çok gelen bir vatandaşın rahatça küfür etmek için Erkek bir müşteri temsilcisi istemesi ve arkasından gelişen komik küfürlü diyalog.

convergente filme dublado torrent

baixa minecraft 0.13.0

god of war betrayal apk

asphalt nitro apk dinheiro infinito

gps pezquiza com

multiman 4.75 download

julia minegirl roblox parkour

thundercache 7.2

como saber se seu whatsapp foi hackeado

winthruster chave de licenca 2015

Tags :

komik küfür telefon şakası müşteri hizmetleri operatör madur vodafon avea turkcell ttnet comic cinnet şaka yeni küfür amına kodum yeter küfürlü telefon şakası

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Ömer Faruk BALIKÇI . 2018-02-23
+Bu konusmalar kayit altina alinmakta
-Amına Godum Beni Nasi siktiginizi kaydediyonuz işte bundan guzel ne var!
121 2 . Reply
Kenan Kösem . 2018-02-23
Gulmekten oldum video olsaymis daha iyimis superrr
121 2 . Reply
Ulas Acun . 2018-02-22
Tamam sövmicem amina goyiyim sjsjsjsjsjjs
121 2 . Reply
Gökay Yıldırım . 2018-02-21
Sövmiyecem amınakodumun
121 2 . Reply
Omrr Fruuu . 2018-02-21
Çakma olduğu çok belli müşteri temsilcisi sana beyefendi diye hitap edemez
121 2 . Reply
Yasin Demir . 2018-02-20
Yarak yarak konusuon :)
121 2 . Reply
Umut ve Sezer . 2018-02-19
Bu turkcellin ben amk.
Babamla birlikte yaşıyorum.
Bir sene önce tv plus aldık.
Birşey yoktu.
4 Kasım 2017 de bir ps4 aldık.
Haliyle Tv ye bağladık.
Sürekli normal kanal d falan v.s. çıkarken donuyor, kasıyor, izleyemiyoruz falan.
Bu firmanın allah belasını versin.
Adam gibi TV izleyemiyorum.
ALLAH BELANIZI VERSİN...
121 2 . Reply
Erdem Ateş . 2018-02-19
Ahahaa
121 2 . Reply
Emre Koker . 2018-02-17
adam haklı :D
121 2 . Reply
ilhan demir . 2018-02-17
Adam haklı amk piçlik yapmışlar 2018 oldu izleyen varmı la hala
121 2 . Reply
aciz Çocuk . 2018-02-16
Ulan böyle bir şey olmaz ya ilk defa dinledim ama tasvip etmeyeceğim bir şey adam deşarj oluyor vallahi
121 2 . Reply
MATRAKS MATRAKS . 2018-02-16
NE KADAR KURGU OLDUGU BELLI...
121 2 . Reply
Ömer KELEŞ . 2018-02-15
Allahtan 5 yildir vodafone operatörüyüm
#TeşekkürlerVodafone
121 2 . Reply
yıldırım mehmet . 2018-02-14
Way amınagoyum :)))
121 2 . Reply
Big Mama's Törtchen . 2018-02-13
Adamin canina tak ettirmisler

Helal olsun
121 2 . Reply
cCc_MEK_ cCc . 2018-02-10
😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁
121 2 . Reply
Kadir Kurt . 2018-02-09
Böyle küfür edemez müşteri ederse çağrı sonlandırılır fake lan bu video
121 2 . Reply
sinan öztürk . 2018-02-08
Sövmücem amk😁
121 2 . Reply
Serdar könez . 2018-02-08
Adam haklı camlara yazıyolarlar boyle kapbamya şoyle kapmanya fatura bi geliyo cart die bnde aradım vodofonu basdım kufuru kapattirdim iki hattımı bimcele gecdim neyse o ek bi odeme yok simdi vodofondan msj gliyo geri donuslerde bilmem kac dakika internet falan gotlerine soksunlar simdi onlari adam sonuna kadar hakli salak yerine koyyolar bizi.
121 2 . Reply
Süleyman Albayrak . 2018-02-08
Rahat rahat konuşamıyorum(küfür edecek) kslsjsljslsjslkalajalaj
121 2 . Reply
Sercan Gürbüz . 2018-02-07
😂😂
121 2 . Reply
Tornado Kasırga . 2018-02-06
Sikeceğiniz rakamları küçük yazıyonuz.
121 2 . Reply
İsa Tepe . 2018-02-05
Garilarinanmi gonuscam onlarlanmi gonuscam amina goyum
121 2 . Reply
Hüseyin . 2018-02-04
Tamam demekki toplu sikiş var
121 2 . Reply
Bedirhan Güler . 2018-02-03
Adam çıldırmış amk
121 2 . Reply
YER ALTI MAFYA . 2018-02-02
121 2 . Reply
Emir Melik Aktaş . 2018-02-01
Erkek yokmu erkek
121 2 . Reply
polat alemdar . 2018-02-01
2018 den sa
121 2 . Reply
Rıza Pınarbaşı . 2018-01-31
Turkcell avea vodafone hepsine kitledim + ttnet superonline’a da kitledim hala paralarını alamadılar az da millet siksin hala uyduruk avukatlık büroları mesaj atıp duruyo hacizdi icraydı kafasını alırsınız 6 sene geçti bi sikim alamadılar agahahaahah
121 2 . Reply
fatıh kırdudu . 2018-01-31
Abi bu ne yaa
Altıma s. Gülmekten😂😂😂👏👏👏
121 2 . Reply
LİDER {5}L_R . 2018-01-31
Abi süper
121 2 . Reply
Muammer Akaydin . 2018-01-31
Sus amina korum bak😅😅😅😅
121 2 . Reply
Muammer Akaydin . 2018-01-31
Amk faturaları yaptım amk 160 lira soktular bana bende dedi ki sizin yapacağınız işi sikerim dedim müşteri hizmetlerine dedim
121 2 . Reply
Eşref Çelik . 2018-01-31
5.57 TOPLU SİKİŞ VAR DEMEKTIR😂😂😂😂
121 2 . Reply
Akin Ucarer . 2018-01-30
Ben olsam ilyas senin de hattininda a,q be kavat, adam isi geregi senle kibar olmaya calisiyor orospu anali ilyas !!!
121 2 . Reply
Seclusion Time . 2018-01-30
amına godumun haggını sikicem :)
121 2 . Reply
Kursat Balkan . 2018-01-30
Getirip iki mühendis yollayıp bi direk dikdiremediniz amına godum köyüne
121 2 . Reply
Dogan Yildiz . 2018-01-30
helal kardaş bu yollar helal erkeğe kadın kadına erkek bu ne biçim iş
121 2 . Reply
Ibrahim K . 2018-01-30
ilyas dayi yarani koluma dolarim...adamin derdi bikac lira degil..kaypanya diye milleti sikiyorlar
121 2 . Reply
CRAZY GAMİNG . 2018-01-28
Tamam sövmiycem amına kodumun
121 2 . Reply
Tony Stark . 2018-01-28
5:56 toplu sikiş 😅😅😅
121 2 . Reply
Mert Gürbüz . 2018-01-27
Hahaha
121 2 . Reply
Yunus Ertaş . 2018-01-26
Helal olsun sana ilyass
121 2 . Reply
Fatih Işık . 2018-01-26
Sovmuyecen aminagoyum😂😂😂😂
121 2 . Reply
Muz . 2018-01-26
Beyfendi...

Kes amına koduğumun
121 2 . Reply
Даниэль Зарбаилов . 2018-01-25
Gülmekten karnıma ağrılar girdi
121 2 . Reply
umut yilmaz . 2018-01-25
Ben derdimi çöz diyorum sen bana yarak yarak konuşuyon
121 2 . Reply
O Bir Efsane . 2018-01-25
5-6 lira için şu ölümlü dünyada bir başkasının annesine, babasına, sülalesine küfür yapıp onların kul hakkına girmeye değer mi be kardeşim. O bayiliklerde çalışan kardeşlerimizin ne günahı var? Onlar da emir kulu be...
121 2 . Reply
No Player . 2018-01-25
Adam mevlana gibi sabırlı maşallah
121 2 . Reply
Mr. Zvoix . 2018-01-24
Adam Harbi Kral Ya Şflglflgdlt
121 2 . Reply