Loading...

MIDBEAST REVIEWING MY 75% SHACO WIN RATE OP.GG - Why $10 OP.GG Reviews are a Scam

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Here's the account -
http://oce.op.gg/summoner/userName=Dark%20Harvest

When I say 'I'll get your Mum' at around 8:00 I'm not saying that at Midbeast, that was my old Challenger account - http://oce.op.gg/summoner/userName=ill+get+ur+mum

Massive shoutout to 'OzRoy' (one of the moderators of my Twitch chat) who donated $10 to Midbeast to get this review.

In case you didn't get the message, I'm not only having a go at Midbeast (twitch.tv/midbeastlol) but everyone else who charges $10 for an OP.GG review. In my opinion, they shouldn't be worth anything. Let me know what you think of my viewpoint - I know it's shared by a few I've discussed it with, do you guys agree or disagree?

Hopefully I don't come across as too much of a degenerate, but I think I made it clear how pointless the reviews are. They might be more useful for some players but they shouldn't have to 'buy' them, flog.

If you guys are interested in seeing me play Shaco then follow the links below, cheers fellas.

In case you didn't get the message, I'm If you enjoyed the video please leave a like and/or comment! Social media links below!

Follow me on Twitch: http://twitch.tv/Eagzey
Follow me on Twitter: http://twitter.com/Eagzey

~ Eagle

minecraftsp exe download 1.5.2 4shared

xsplit broadcaster crackeado 2015

mad max parou de funcionar 3dm

geladeira brastemp apitando

clube dos testadores funciona

clash of clans pirata pc

hard reset huawei y340

como instalar neat video no sony vegas

macro flooding tool blue 4shared

crackear wondershare

Tags :

league of legends montage league of legends lcs gameplay faker lol montage lol funny fail eagzey shaclone shaco midbeast op.gg review midbeastlol youtube midbeast midbeast review ls review ls op.gg op.gg shaco win rate shaco season 8 eagzey shaco pink ward scam league of legends scam lol scam midbeast scam op.gg review scam

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Random Tutorials . 2018-11-21
Bro, you're D3 and it doesn't seem like you're hardstuck considering the winrate. What kind of advice did you expect lol. It's a funny video and all but there really isn't much to say.
121 2 . Reply
xZaTa . 2018-10-07
Maybe it would have been better to get a player you knew was in a low elo lets say silver - plat and asked him to review that and actually see what he would say then and what advice he would give then this isnt very fair since you are already high elo challenger w/e i think if you got him to review a newer player and critisised that it would have been better

Sorry if my english is bad
121 2 . Reply
Masgenmann . 2018-10-02
At the beginning i was kinda on ur side beacause i expectedhim to talk some bullshit to make him look better, but in the end what he said was legit, he admited that he propably cant give ya advise and ur most likely better then him, so all u did was some kinda retarded Witchhunt...
121 2 . Reply
DELUXSONGAMING . 2018-09-17
this is by far the most retarded video ive ever seen
121 2 . Reply
OptimizedCat . 2018-09-09
Honestly really enjoyed this video for some reason
121 2 . Reply
Sandu Musteata . 2018-08-26
I mean 75% win rate in d3 what advise do u expect to get? U are already climbing insanely fast. These Op.ggs may help low elo players.
121 2 . Reply
Nyanbit L9 . 2018-08-18
Its like 25 bucks or more with imLS xD
121 2 . Reply
Ellipsum . 2018-07-30
Midbeast is a midlaner, why do you think he would have anything to teach to a shaco one trick in d3 ? You're probably a better jungler than he is.
121 2 . Reply
daley brough . 2018-05-11
Bit of a dick move tbh... :/
121 2 . Reply
burstfire lol . 2018-04-20
i think op.gg reviews are helpful if done correctly. ls and midbeast do not do them well. i think they should be free unless there are so many people asking that you need to charge.
121 2 . Reply
Defto . 2018-04-05
this is fucking gold
121 2 . Reply
Clownfishes BS . 2018-03-27
You're actually fucking retarded, submitting a opgg with inflated winrates because pure smurfing is not what the opgg are for. Opgg reviews aren't going to help for macro which is always what separates high elo players. Dont call yourself the best shaco world its actually embarrassing we both know that's not true. Bio best booster oce
121 2 . Reply
Tim O. . 2018-03-23
OP.gg reviews are crap. you can't just look at flat stats and say basic stuff and charge 10 for it. People who pay for it are just too lazy to review basics themselves
121 2 . Reply
dollar bill . 2018-03-21
Most people are aware that they are pretty pointless, it's more of a chance to get to show your account on a popular stream and get acknowledged by the streamer
121 2 . Reply
Sydney Shearman . 2018-03-16
This blonde guy is autistic for sure
121 2 . Reply
Kolur Laxdal . 2018-03-10
MB's chat lmao 7:52 ''This guy is almost as good as Eagzey''
Ya think mate?
121 2 . Reply
SpookyPablo . 2018-02-23
1. Supports the content creator.
2. Somewhat educational for the donator because they may not know what they’re doing wrong/where to start.
3. Comedic af.
121 2 . Reply
paladins john . 2018-02-15
omg this is gold can't stop laughing hahahaha
121 2 . Reply
3ace9 . 2018-02-12
The thing is obviously op.gg reviews arent worth 10$, that why they are fuxking priced at 10$: so that people dont spam ask op.gg

Also it does help newbies just looking at simple build/comp errors.

You disnt make it better either by specialy choosing an account you pretty much can't help more than what it's already at

You are just trying to prove a point with made up arguments...
121 2 . Reply
Aiden Kear . 2018-02-09
i fuckin love this eagzey, ur too good mate
121 2 . Reply
TheNietzschian . 2018-01-27
"One trick smurfs with high win-rates definitely won't get the same value from these OP.GG reviews." that's literally in his twitch channel description
121 2 . Reply
Lukáš Šudoma . 2017-12-08
Try EUW. OCE is not good at all. #nohate
121 2 . Reply
Сеш . 2017-12-06
ya neg
121 2 . Reply
A Non . 2017-11-30
lmao i don't know what you were expecting, that's like doublelift asking huni how to play adc from the op.gg alone and complaining if he gives bad advice, op.gg reviews aren't meant for people at higher levels. Looking at a bronze-gold's op.gg, you can see obvious reasons as to why they are struggling, but it doesn't give you enough info most of the time when you get to higher levels like yours. If you actually wanted to improve you would have used your brain and gone for an actual coach like OFGSaiph or something, you just did this because you wanted to 'prove a point' and it's a pretty bad one at that

Also how is your criticism 'oh he said op.gg with a different pronunciation' I actually can't take you seriously after that
121 2 . Reply
fknLightning . 2017-11-29
Not gonna lie.. i cracked up to this vid lmao. Op.gg reviews are stupid too they just tell you to farm more, die less, play less champs etc etc. Although you did kinda set him up to fail lol 😂
121 2 . Reply
Timmy Dubrocq . 2017-11-29
For 20 dollars I can give advice on how to properly wipe your ass (:
121 2 . Reply
Jon-Michael Dennis . 2017-11-29
savage, just like shaco on mages
121 2 . Reply
The Ando . 2017-11-29
Im sorry but fuck you suck at taking the piss. Like very arguable, but you cant be sarcastic you sound so fucking stupid hahaha. Regardless of whether he charges you or not, hes giving you advice you already know, simply cause you one trick shaco xD, you made yourself look like a flog in my opinion.
121 2 . Reply
Executive x . 2017-11-29
Dude I L;ove this Video. Fuck the haters man.This is a Genuine and True Opinion that lot of people won't enjoy.Like we all know TRUTH Stings like a bitch! But ya these peopel who charge 10 dollars for shitty reviews are pure Scam! anyway Love your videos . Keep it the Good Work!
121 2 . Reply
Terry . 2017-11-28
What was the point of this?
121 2 . Reply
Michael Khiev . 2017-11-28
I mean at the end of the day Midbeast just tryna make some money. I'm a fan of both of you guys and I do agree 10 bucks is too much but imo it's really meant for people who are hardstuck at their elo and only need a few specific tips to climb. Other than just cs more etc. Maybe they need to start taking tp rather than ignite every game etc. And what would Midbeast know about shaco when he is a Mid lane main? I guess he should state he can't review higher elo players/ one tricks as well as he could a lower elo account?
121 2 . Reply
Concon vaf . 2017-11-28
ur so sad man ... nice use of midveast name for views......quality contetnt right there kids
121 2 . Reply
Jack JAM . 2017-11-28
Number 1: youre ugly and look like the most punchable bloke ive seen in a long time
Number 2: youve gotta be seriously fucking desperate to piggyback successful youtubers/streamers for views by making these little videos
Number 3: he quite obviously made it clear that youre a good player? he acknowledged your 'insane' winrates, guessed that youre a challenger smurf, talked about your strong csing and damage. What the fuck do you want someone to say? op.gg reviews are for people who want to improve and youre clearly at the top of your game as a shaco main. Hopefully youll fuck off soon when you realise that everyone hates you. absolute fucking loser.
121 2 . Reply
John Mcnally . 2017-11-28
If Mid beast is only a mid lane player and cant review anything else, then why doesnt he spefically say that and refund the money for a useless review. He literally says in his video that he doesnt have the skills to review that account properly, yet he takes the $10. Which was the entire point of Eagzey making this video, and you call him "thick" lol. Great Video Eagzey
121 2 . Reply
TheShinigami1 . 2017-11-28
I agree that these op.gg reviews are a quick and easy way to make money. I don't blame Midbeast for doing these because they take no effort and he loves his money. Late stage capitilism.
121 2 . Reply
Blake Smith . 2017-11-28
OCE bants are best bants bois
121 2 . Reply
WizardXZD . 2017-11-28
I agree that OP.GG reviews are a complete scam, but you literally set Midbeast up here for failure. You say he's struggling, and that's because he is. There is nothing that he can critique you on. This isn't his fault whatsoever. You are a challenger Shaco one trick, he's a challenger midlane main. In terms of Shaco, of course you know better than him.
121 2 . Reply
Jack Sully . 2017-11-28
you're completely right about the OP.GG review should be free, because its practically useless lol. He even said "I can't help you becuase you know shaco so much better than me" like wtf lol. if hes charging 10$ then he needs to review a game and show u specific things to do. otherwise i hate it cuz hes being a greedy bastard
121 2 . Reply
MarinusV . 2017-11-27
Very nice video there Eagz, hope this video pops off.
121 2 . Reply
OzRoy . 2017-11-27
Quality Banter
121 2 . Reply
Quezel . 2017-11-27
And now to wait until this video explodes with outrage
121 2 . Reply
The Shagod . 2017-11-27
I guess part of the price is interacting with midbeast not the actual review. Funny video!
121 2 . Reply
V/\ V/\ . 2017-11-27
I really like watching midbeast as much as I like watching you. I was live for this stream and I remembered the name dark harvest from one of your videos, and as soon as I found one of the videos where you were on this acc or were talking about it I just cracked up. This made my day thanks man
121 2 . Reply
Toxi Corpse . 2017-11-27
i love how pple always put "onetrick" over game mechanics and get so mad cuz they suck at 40 champs mechanics are so horrible XD
121 2 . Reply
Jaayco . 2017-11-27
Yea there are definitely many ways to look at this and take in this video. But I think the point trying to be made is that paying the $10 is ridiculous. I just started playing league last april so less than a year and ive already learned more than some paid review will ever teach me. I watch two YouTubers eagzey and foxdrop. When I want to learn general shit foxdrop, but to smash on shaco it's eagzey. There are also plenty more that can help out a lot. Just depends on what you play and who you can stand listening to.
121 2 . Reply
Mason Boston-Brown . 2017-11-27
youre a fucking moron
121 2 . Reply
-Freem- the Slump God . 2017-11-27
@drewtimms pls respond
121 2 . Reply
Delune . 2017-11-27
Loved the video was quite funny but don't you think giving him an account to look at that you're smurfing on and is almost flawless is a little unfair to test the legitimacy of op.gg reviews? I personally don't think they do much if anything. To me it seems you're unfairly giving him a hard op.gg to review so that there is nothing to review. Maybe making a video comparing a flawed op.gg to this op.gg and comparing what he says about them, that may give a clear example of their uselessness if thats what they truley are.
121 2 . Reply
Valter . 2017-11-27
Didn't know that op.gg reviewing was a thing xD
Hope you dont get hate for this :)
On a side note, if you fall behind on shaco would you recommend farmimg or ganking the most likely succesfull lane?
121 2 . Reply
Teo Corokalo . 2017-11-27
The problem with these videos is that not enough people watch them or if they do they dont get the point of ridiculing someone they like so much...
In the end people like Midbeast (I dont know who he is this is just an example) end up proffiting off of people who dont know that they can get all that information themselves.
Jesus...
Nice try though Eagzey ;)
121 2 . Reply