Loading...

ÜSLÜ SAYILAR 1 - Şenol Hoca

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

KİTAPLARI İNCELEMEK - SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN:
https://senolhocamagaza.com/

touch gran duos 2

minecraft mulher pelada

site de mineracao de bitcoin gratis

icloud consulta

como configurar gps aquarius

att freei toy

como baixar daemon tools 2017

53w satelite

como baixar hitman

download fifa 2016 pc completo portugues

Tags :

üslü sayılar şenol hoca tyt

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

ÜSLÜ SAYILAR 2 - Şenol Hoca
15:19
8,241,542 views. 93%
ÜSLÜ SAYILAR 3 - Şenol Hoca
15:19
8,241,542 views. 93%
ÜSLÜ SAYILAR 4 - Şenol Hoca
15:19
8,241,542 views. 93%
TYT - ÜSLÜ SAYILAR 1 - ŞENOL HOCA
15:19
8,241,542 views. 93%
50 Comments

    Popular Comments:

Yusuf Özgün . 2018-11-18
Hocam teşekkürler ilk sınav notum 1di 2 oldu Allah razı olsun adamin anlattığı çok işe yaradı
121 2 . Reply
alper tunçyürek . 2018-11-13
ulan teoga hazırlık için izliyorduk şimdi yks ye vay anasını ya
121 2 . Reply
Ulku Karabulut . 2018-11-13
ünlü sayıları anlamadım
121 2 . Reply
Utku Eksert . 2018-11-12
Eline yüreğine sağlık
121 2 . Reply
mustafa ceylan . 2018-11-10
HOCAM SAYENDE KOLAYCA ÖĞRENDİM TEŞEKKÜR EDERİM
121 2 . Reply
Çisil Çisil . 2018-11-09
Şenol hoca sayıların kendisi yok mu
121 2 . Reply
Emine Kılıç . 2018-11-08
Yasa Şenol hoca sana bayılıyorum
121 2 . Reply
Seyhan Simsek . 2018-11-08
Hocam Allah senden razi olsun
121 2 . Reply
Damla Gokcel . 2018-11-08
Allah razı ol sun sınavdan 100 aldım 😄
121 2 . Reply
Aylin Kahraman . 2018-11-06
Teşekkür ederim sizin sayenizde üslü sayıları öğrendim
121 2 . Reply
Hasan Can . 2018-11-04
logaritma çözüyodum buraya geldik mecburen
121 2 . Reply
Necmettin Yılmaz . 2018-11-01
hocanın anlatışı diyecek laf yok ama böyle hızlı fırlatmaya devam ederse bizde ülkenin çok farklı üniversitelerine hızlı bi şekilde fırlatılacağız hadi hayırlısı.
121 2 . Reply
Kwon Ji-Yong . 2018-10-29
2018?
121 2 . Reply
Necip Kizilay . 2018-10-26
Hocam mükemmel anlatiyosun sade ve anlasilir emegine saglik
121 2 . Reply
leavickrentzücker . 2018-10-24
kafayı yicem cok karısık amk
121 2 . Reply
شام مصطفى . 2018-10-22
ydueue
121 2 . Reply
Batın cevrin HD . 2018-10-20
hocam 5 yıl once genco yokmuydu
121 2 . Reply
Onur Bulut . 2018-10-20
Şenol hocada mat. öğretmenim oğuz karanın sesini aradım ya resmen hocam bu arada ben elifnur allah rızası için pazartesi günü kuizi zor yapmayın
121 2 . Reply
Hasan Aksoy . 2018-10-18
zehiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
121 2 . Reply
Harun ArasTR . 2018-10-10
800.000 Abone Hayırlı olsun...! ŞENOL HOCAMM
121 2 . Reply
Harun ArasTR . 2018-10-10
Bu Videoyu Izledikten Sonra Önüme Gelen Soruyu Çözüyüm Vay Anasını
121 2 . Reply
Rabia Tetik . 2018-10-08
Hocam beğenmeyen izlemesin bence kötü yorumlar yapanlar da dahil arkadaşım madem beğenmiyorsunuz o zaman ..... izlemeyin karşınızda edepli saygılı bir hoca olduğunu unutmayın yalandanda beğeni almak içinde olsa kul hakkına girmeyin boş yere vallahi insanlar artık normal değil tam bir anormal isteyen benim beğeni almak için yaptığımı sansada allah biliyo inanan inanır isteyende inanmaz ne yapalım arkadaşım yapacak bisey yok
121 2 . Reply
Yılmaz Öztemel . 2018-10-08
Fren egrvcrucbrhcchriw😣💼💼dg
121 2 . Reply
PhantomGamersTR . 2018-10-07
layk
121 2 . Reply
Dilara Uysal . 2018-10-07
valla gercekten teşekkurler önceden 2-3 net yapıyodum sayenizde 14 e çıkardım şimdilik
121 2 . Reply
İBRAHİM BAŞPINAR . 2018-10-04
eline saglık ama su sayfaları fırlatmasan olmuyomu
121 2 . Reply
iMustafa Winner . 2018-10-04
Helal Olsun +1
121 2 . Reply
Kübra . 2018-09-30
Şenol hoca bu videoyu paylaştığına ben olacaklardan habersiz 7. sınıf öğrencisi bi kız çocuğuydum.. şuan yaşıtlarım ya evli ya üniversiteli ya da hazırlanıyor (evliliğe veya üniversiteye) 😏
121 2 . Reply
satranç JR . 2018-09-27
Abi teşekkür ederim kısaltılmışı (teşekkür ederim abime teşekkkkür edeeri
m aaabime )
121 2 . Reply
Caner Erkin . 2018-09-22
çok iyi
121 2 . Reply
Zehra Turkey . 2018-09-21
Okullar açılalı 5 gün oldu ama lisede son senem olduğu için üniversite sınavına hazırlık olarak mecburen şimdiden not çıkarmaya başladım. Mecburen diyorum çünkü ders çalışmayı hiç sevmiyorum amınakoyim. Umarım bu uğraşım bir işe yarar...
121 2 . Reply
iki kafadar . 2018-09-20
aynen
121 2 . Reply
Memet türk . 2018-09-20
2 milyon kişinin derdi üslü sayı
121 2 . Reply
Umut Erkan . 2018-09-14
SENİN DASSANI YİRİM BEN HOCAM
121 2 . Reply
Yasin Öztürk . 2018-09-11
hocam cok iyi anlatiyorsunuz
121 2 . Reply
Mahir Bostancı . 2018-08-28
3 e çift sayı dediniz hocam.
121 2 . Reply
Hülya YATKIN . 2018-08-28
ya hocam yıllardır şu kalemin sesi yüzünden izleyemiyrum offffff:(
121 2 . Reply
derin aksu . 2018-08-25
Allah cc razi olsun
121 2 . Reply
Şaban EĞERDİKER . 2018-08-10
2 uzeri 5 i gorunce bunlari carpip 10 yazan arkadas helal olsun 😂
121 2 . Reply
Enes Yorulmaz . 2018-07-11
abi bu yıl LGS VAR ABİİİİ ÇOK ÇALIŞMALIYIZZZ =((((((( inşallah fulleriz abi abi videon çok güzel çok tşk like attım abi
121 2 . Reply
Fatih Kcky . 2018-07-08
Hocam 17.40. dakikada 3 üzeri 4 dediniz peki 9 üzeri 2 de olmazmı aynı sonucu veriyor
121 2 . Reply
Fatih Yusuf Yıldız52 . 2018-06-29
bilgi: x üssü a çarpı x üssü -a = 1
121 2 . Reply
Fatih Yusuf Yıldız52 . 2018-06-29
GİZLİ 1 : ÇARPMADA,BÖLMEDE VE ÜSTE BULUNUR. -7 GİBİ NEGATİF SAYILARDAKİ GİZLİ SAYI DA -1 DİR GİZLİ 0 İSE TOPLAMA VE ÇIKARMADA BULUNUR 0 SAYISINDA DA 0 GİZLİDİR SIFIR ÇARPI HERHANGİ Bİ SAYI ŞEKLİNDE O HERHANGİ BİR SAYI GİZLİDİR.
121 2 . Reply
Fatih Yusuf Yıldız52 . 2018-06-29
-2 nin -3 üncü kuvveti -1/8
121 2 . Reply
Cüneyt Hurma . 2018-06-25
Şu keçeli kullanmaktan ne zevk alıyosun hoca
121 2 . Reply
Abdurrahim Silsüpür . 2018-06-24
18 24 de parantezlerle oynama direk 4+3-6 eşittir bir -2 nin birinci kuvveti -2
121 2 . Reply
Abdurrahim Silsüpür . 2018-06-22
21 14 de payla payda aynı sonuç 1 yapıştır
121 2 . Reply
Aleyna Getiren . 2018-06-10
Resmen okulda uyuyup burdan çalışıyorum shdjfjf
121 2 . Reply
Rangerover Bmw . 2018-06-10
nostalji be ta5sene önce bu video sayesinde mat dan 99 almiştim
121 2 . Reply
Furkan Yıldırım . 2018-06-10
896 dislike rakip çekemeyen hocalar
121 2 . Reply
ÜSLÜ SAYILAR 5 - Şenol Hoca
15:19
2,729,347 views
55%
KÖKLÜ SAYILAR 1 - Şenol Hoca
15:19
2,729,347 views
55%
AÖF Sınav Geçme Taktikleri 1
15:19
2,729,347 views
55%
ELİF KAVANOZDA SÜSLÜ MUM YAPIYOR.
15:19
10dk da ÜSLÜ SAYILAR - Tonguc Akademi
15:19
Hayatınızı Etkileyecek 7 Kitap
15:19
2,729,347 views
55%
ÜSLÜ SAYILARDA TOPLAMA ÇIKARMA
15:19
2,729,347 views
55%
10dk da ANLATIM BOZUKLUĞU 1
15:19
2,729,347 views
55%
LİMİT 1 - Şenol Hoca
15:19
2,729,347 views
55%
Bir sayının sıfırıncı kuvveti
15:19
Google AdSense
336 x 280