Loading...

BTS performs smash-hit 'Idol' live on 'GMA'

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

The global music sensations rock out to their international mega-hit live from Times Square.

WATCH FULL EPISODES:
http://abc.go.com/shows/good-morning-america

Visit Good Morning America’s Homepage:
https://www.goodmorningamerica.com/

driver booster 3.4 serial

modem technicolor td5130v2

julia minegirl parkour

forum los katchorros

dragon mania cruzamentos

hacker dragon city 2015

baixar drivereasy crackeado

baixar vray para sketchup 2015

erro 5 do windows ao carregar o java vm

quero filme hd

Tags :

GMA Good Morning America bts performance music idol global music sensation international mega hit rock out korea abc news BTS members BTS live BTS Idol BTS fake love BTS songs BTS tour BTS morning show performs concert good morning America pop group pop stars Korea Korean pop music Korean music K pop K pop bands 2018 BTSonGMA #BTSonGMA twitter 방탄소년단

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

l e i a v e l e z . 2018-12-18
Some people were just standing there looking unamused like
I CAN TAKE THAT SEATTTTz
121 2 . Reply
Iliana Ortiz . 2018-12-18
Whatttt el audio por un lado y las voces por otro. Es la segunda ves q los e visto tan mal.
121 2 . Reply
saynana . 2018-12-18
댓글읽고싶은데 영어야ㅜㅜ
121 2 . Reply
JH CR . 2018-12-18
ㅈ정국 너무 귀여고 멋있당♡
121 2 . Reply
김미형 . 2018-12-17
언제어디서나 항상반짝이는구나^^김남준♡김석진♡민윤기♡정호석♡박지민♡김태형♡전정국♡Bts♡♡♡♡♡♡♡
121 2 . Reply
Purple U . 2018-12-17
You can't stop me loving BTS!!!
121 2 . Reply
DareDevil Sun . 2018-12-17
Bts with the african dance moves
121 2 . Reply
Sophia Tay . 2018-12-16
What the heck V looks so frigging energetic hahaha❤❤❤❤
121 2 . Reply
MC Legendforever . 2018-12-16
Sorry but they have no Talent !!! Wtf !!!
121 2 . Reply
Jeremy Daniel . 2018-12-15
Hmm the clothes are horrible
121 2 . Reply
Alli Playz . 2018-12-15
i hate them so much
121 2 . Reply
김경준 . 2018-12-15
3:40 WOW..
121 2 . Reply
Amina Rahman . 2018-12-15
OMG V and jungkook just killed it
121 2 . Reply
재원짱의 뇌세포 . 2018-12-14
국뽕에 취한다.. 크.. (지나가던 아미 3년차)
121 2 . Reply
Entha T . 2018-12-14
I'm really jealous of the crowd right now 😭 BTS 💜💕
121 2 . Reply
niva breezee . 2018-12-14
They're look stunning and colorfull ❤🍻
121 2 . Reply
greato80 . 2018-12-13
Not a big fan but they are best dancing boy band ever seen..so many transitions and fluid movements. Ill give them that.
121 2 . Reply
hadil Jiminah . 2018-12-13
I love bts ❤❤😍
121 2 . Reply
최유행 . 2018-12-13
신선할게다...라이브 같은데 놀라겠지 ㅋ
121 2 . Reply
HOPE _NUTTO . 2018-12-13
1:19 hmmmm JHOOOOOPE!
121 2 . Reply
doti01321 . 2018-12-13
아니 노래를 라이브로 아이돌춤 추면서 부르네....와 대박이네.....
121 2 . Reply
420 Blaze it . 2018-12-13
Wow J-HOPE in a SNAKEU outfit 😂
121 2 . Reply
여서미정 . 2018-12-13
I'm a big fan bts and I love YOU hehe
Sorry
121 2 . Reply
Abigail Kerenhapukh . 2018-12-13
뿌듯합니다 💕💕💕
121 2 . Reply
Tolp Yong . 2018-12-12
The way Jinmin walks killed me
121 2 . Reply
Lava Malikm . 2018-12-12
Bts my life 💞💋
121 2 . Reply
Melek Ilyas . 2018-12-12
Good
121 2 . Reply
Tejaswini Sahu . 2018-12-12
Can any1 say who is who cauz I'm a new army
121 2 . Reply
EXO SF9 . 2018-12-12
Wow!! Our Kpop group BTS!! 😆😆 MANY PEOPLE LOVE THEM 😍😍
121 2 . Reply
Raya Al Fawaeer Raya Eyad Mohamad Al Fawaeer . 2018-12-12
Lol, when the sat on the floor because there was no chairs
121 2 . Reply
Katlin Diaz . 2018-12-12
I love bts
121 2 . Reply
Nightmare Demonkat . 2018-12-11
the high notes tho

damn
121 2 . Reply
Walkthrough-GamePlays . 2018-12-11
Jimin smoothest part 3:25
121 2 . Reply
Vieraxq . 2018-12-11
This is off topic but--




Still a better camera man than BBMAS.
121 2 . Reply
anjali kashyap . 2018-12-11
They are not humans😍😍😍😍😍 superhumans
121 2 . Reply
Tommeister x . 2018-12-11
4:03 Suga nevermind lol
121 2 . Reply
Habibi Antasari . 2018-12-11
It's really hard to sing while u dancing so energic like that..respect for them..
121 2 . Reply
Afreen Hussain . 2018-12-11
Yoongi made a mistake!! 4:02
In the oouooouou he did with a wrong hand!!!
121 2 . Reply
Nancy Sangma . 2018-12-11
I think they are one of the best International group
121 2 . Reply
ramya Lee u tae . 2018-12-11
People who dislike bts they are not have any good taste and they have only dirty and worst mind.😝😝👊👊👊 i like bts and love bts forever...sply like v😍😘😘😘
121 2 . Reply
sas839534 . 2018-12-11
it says it is 720p yet it looks like 240p.. every year i wonder if we are actually going to get closer 1080p for most youtube videos. It is 2018 but I feel like nothing changes on youtube quality wtf.
121 2 . Reply
Susmita Chakraborty . 2018-12-11
Ohhhh god I love them soooooooo much
121 2 . Reply
Yusuf Sylvester . 2018-12-11
V shows the most energy love u guys. Its the best being a army coz we all love BTS
121 2 . Reply
Gladys Ccolque . 2018-12-10
so amazing BTS 😎👏😎👏😎😎👏😎👏😍😍❤️😍😍❤️😍❤️
121 2 . Reply
Dani . 2018-12-10
Ctm jimin culiao eri re seco bailandoo😭❤️❤️
121 2 . Reply
Christina Nyborg . 2018-12-10
Jhope I see you😏
121 2 . Reply
Diarra Banso . 2018-12-10
j'aime trop les BTS ils sont trop trop fort
121 2 . Reply
Dani . 2018-12-10
Estaba tomando agua y casi me ahogo slfkkddkmdmddk siempre me emociono aunque lo haya visto mil veces dkdkdk❤️❤️
121 2 . Reply
Chanel #2 . 2018-12-10
Uggghh V 😍
121 2 . Reply
나 1하 . 2018-12-10
방탄이 없었으면 한국을 빛내지 못했음 ㅇㅈ?
121 2 . Reply
10 STRICT Rules BTS Has To Follow On Tour
15:19
BTS Performs
15:19
BTS performs Fake Love @BBMAs 2018
15:19
Google AdSense
336 x 280