Loading...

Ted 2: Jessica Barth "Tami-Lynn" Official Movie Interview

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

SUBSCRIBE: http://goo.gl/mHkEX9
FOLLOW US: http://goo.gl/7SoFjW
LIKE US: http://goo.gl/6srxoU

Check out Movie Behind the Scenes, Interviews, Movie Red Carpet Premieres, Broll and more from ScreenSlam.com

Part of the Maker Studios

minecraft pe hacked client

alia minecraft server

how to make a minecraft hacked client

7 days to die creative commands

psycho dad grills wii u

baixar ilimitado no mega

obs current song

stardew valley sebastian heart events

osrs error saving file

how to downgrade 2ds firmware

Tags :

movies movie hollywood entertainment celebrity screenslam new star film official Film (Film) Jessica Barth Ted 2 Tami-Lynn Comedy (Film Genre) Actress

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Ben K . 2018-01-17
Bebebebebeautiful
121 2 . Reply
Carlfidence . 2017-02-10
I was expecting the accent
121 2 . Reply
Gary Turbo . 2016-06-20
Why isn't she Harley Quinn?
121 2 . Reply
Raymond Bermea . 2016-01-10
She is hot.
121 2 . Reply
Joshua Neal . 2015-10-15
god damn she's gorgeous
121 2 . Reply
Ted . 2015-08-23
You are beautiful Jessica! I am stumped with your performance in TED 2. You made me change the picture of my profile
121 2 . Reply
Friday Night Live . 2015-07-12
Ted 2 was good but compared to the first one it needed more scenes !!!
121 2 . Reply
klassicalmuzik . 2015-07-02
She's so beautiful
121 2 . Reply
john pennachetti . 2015-06-30
المشكلة مع عواقب، لا سيما وضعت من قبل نفس العقول وراء الفيلم الأول، هو أنها حتما الحصول على الجشع. أن يذهب مزدوجة لفيلم مثل تيد 2، تكملة لقوي بشكل غير متوقع تيد سيث ماكفارلين، الذي أنهى شوطه حتى بذيء مع أكثر من 500M دولار، وهو رقم قياسي بالنسبة كوميدية تصنيف R. ماكفارلين هو الرجل الرائع. ما من أحد يريد أن يقول عن الأسرة غي أو مستقرة له من مشاريع، دفع زر الرسوم المتحركة، مكفارلين ذكي بما فيه الكفاية لمعرفة أن أسلوبه في الفكاهة يربط مع الناس. وبسبب ذلك، لأنه يعلم انه يمكن استخدام الكوميديا ​​في محاولة لأقول شيئا مهما. هذا هو فكرة عظيمة، ولكن تيد 2 ربما لم يكن السيارة المناسبة له للقيام بذلك.

وهذا لا يعني تيد 2 ليس مضحكا؛ انها غالبا ما تكون فرحان جدا والخام في جميع الطرق نتوقع. هناك المزيد من النكات عن المزيد من سوائل الجسم من أي شخص يجب أن نأمل من أي وقت مضى ل، وهناك ما يكفي من الدخان وعاء للحفاظ على طريقة مان وريدمان عالية لسنوات. لكن ماكفارلين واستيعاب في شيء عميق مع سيناريو له، وكل محاولة لانه يجعل أقول شيئا ذات الصلة وتقوض من قبل نكتة وقحا أو عنصرية لا مفر منها، أو شخص ما يدخن من بونغ القضيب.

تساهل مكفارلين يبدأ بالقرب من بداية مع عدد برودواي الموسيقية مثير أن يذهب على الطريق طويل جدا، ويضيف شيئا لالسرد. الحب مكفارلين لهذه الأعمال الموسيقية الكبيرة معروف جيدا ولكن هذا واحد يدوم إلى الأبد. من هناك قصة تنطلق في نفس النغمة loopy مبهج مثل الأصلي، وإن كان ذلك مع عدد قليل من ظروف العالم الحقيقي. تيد وله غال تامي لين (جيسيكا بارت) يقرر أن يتزوج، لكنه حدث حلو ومر كما جون (مارك والبرغ) لا يزال الحزن على طلاقه لوري (ميلا كونيس، الذي لا يظهر على الإطلاق). لذلك فهو ينغمس في المزيد من الاعشاب مع نظيره دمية دب بال، ولكنه لم يمض وقت طويل قبل أن أيضا تواجه أزمة الزوجية. تيد وتامي لين في الزواج يضرب حاجز وانهم يقاتلون من دون توقف، لذلك جون يأتي مع هذا النوع من الشعر العقول فكرة لن يؤدي إلا معتوه الكامل يأتي مع: لديك طفل لإنقاذ الزواج.

لذلك هذا هو ما الفيلم سيكون حول، أليس كذلك؟ تيد وتامي لين تحاول أن يكون لها طفل؟ لفترة من الوقت، نعم، ولكن مكفارلين لم تكن جيدة جدا في يسير في الطريق المستقيم، روائيا يتحدث. انه يتمادى في الكثير من الحبكات الجانبية التي لا تضيف شيئا، بما في ذلك خطة خطف في اللحظة الأخيرة تنطوي على عودة الطابع مطارد جيوفاني ريبيسي و. تحدث أفضل الكمامات الفيلم في حين تحاول تيد وتامي لين لمعرفة كيف تصبح الآباء لان من الواضح انها ستكون صعبة لأنه من الحيوانات المحنطة. هناك رحلة كارثية وأسكت جديرا إلى عيادة الحيوانات المنوية، ومحاولة لسرقة المني الذهبية من اتحاد كرة القدم الأميركي توم برادي QB. هذه المشاهد هي كبيرة، وبسيطة، وتسمح مكفارلين لتنغمس في كونه هجوما قدر الإمكان.

ولكن بعد ذلك مكفارلين يحصل الجشع. تيد وتامي لين محاولة تبني طفل، إلا أن تعلم أن ولاية ماساتشوستس لا تنظر له أن يكون إنسانا الفعلي. وقال انه لا يوجد لديه رقم الضمان الاجتماعي، وقال انه لا يدفع الضرائب، وانه لا توجد أي شيء آخر غير الملكية. لذلك تم إبطال زواجه من تامي لين وحتى انه يفقد وظيفته، ولكن إذا كان يريد أن يكون الطفل الذي سوف تحتاج إلى رفع دعوى قضائية ضد لحقوقه. نعم، تيد 2 يصبح الفيلم حول معركة قاعة المحكمة تيد أن ينظر على قدم المساواة. قرف. تيد وجون توكيل محام الشباب النجوم العينين يدعى سامانثا (أماندا) في محاولة قضيتهم، ولكن عندما تتعقد الأمور يذهبون في رحلة على الطريق مليئة عاء لنيويورك في محاولة لاستئجار محام بالرصاص الكبير الذي لعبته مورغان فريمان ، الذي يبدو للأسف خارج مكان هنا.

المشكلة هي أن ماكفارلين هو محاولة يائسة من الصعب مساواة محنة تيد لنضالات الأمريكيين من أصل أفريقي ومثليون جنسيا، ولكن نهجه هو أخرق لا يصدق. ببساطة يظهر مشهد قصير من الجذور لا يذهب إلى قطع عليه، وأنه من الصعب أن تأخذ خطيرة عندما Seyfried في المحكمة مساواة حقوق دمية دب في Dredd سكوت والناس الذين قاتلوا حرفيا وتوفي للتو إلى النظر فيها. يمكننا الحصول على تلك النقطة مكفارلين يحاول أن يجعل هو أن يشعر كل شخص هو يستحق الاحترام على قدم المساواة، ولكن ليس هذا هو نفس تيد الذي ساهم أبدا شيئا واحدا لائق في المجتمع من أي وقت مضى؟ ومن المثير للاهتمام، والدفاع في الواقع يجعل هذه الحالة ضد تيد ويرن أصدق من مكفارلين ربما المقصود.

دينامية بين تيد ماكفارلين والبيرغ هي مختلفة هذه المرة، لكننا ما زلنا نعتقد في هذين باسم "الأصدقاء الرعد للحياة". الآن فقط تحول التركيز إلى مشاكل تيد، وليس جون. أن قال، فإنها لا تزال جعل زوج أحمق من براعم المتهرب كنا نريد أن شنق مع الأبد، ومشاهدة قانون & أمبير؛ النظام مع ارتفاع والتوجس سام "فلاش غوردن" جونز. من أي وقت مضى عبقرية عندما يتعلق الأمر التبول في جميع أنحاء رموز ثقافة البوب، مكفارلين يحلم حتى بضع مشاهد لا تنسى الضحك خارج بصوت عال تنطوي على الحديقة الجوراسية وحقل من الأعشاب الضارة، وعظيم الإفطار نادي الرقص المونتاج باستخدام الكلاسيكية "واحد القدم العظام سيمفوني في الجبهة من جهة أخرى ".

ماكفارلين متخبط بجد مع ملايين الطرق للموت في الغرب، وبالمقارنة مع تيد 2 هو نجاح تامة. انها ليست ما يقرب من مضحك، والمبتذلة، أو في الأصل كما في الفيلم الأول، ولكن لا يزال هناك ما يكفي من يضحك جيدة لجعل لتتمة لائقة تماما. نأمل اذا كان هناك مرة الثالثة شنقا مع الدب وصديقه الإنسان، ومكفارلين ترك كل الاشياء الخطيرة في أماكن أخرى.
121 2 . Reply
john pennachetti . 2015-06-28
Review: Seth MacFarlane's 'Ted 2' Aims Big and Misses Small

The problem with sequels, especially those crafted by the same minds behind the first film, is that they inevitably get greedy. That goes double for a film like Ted 2, a sequel to Seth MacFarlane's unexpectedly robust Ted, which finished up its raunchy run with more than $500M, a record for R-rated comedies. MacFarlane is a brilliant guy; whatever one wants to say about Family Guy or his stable of button-pushing animated ventures, MacFarlane is smart enough to know that his style of humor connects with people. And because of that, he knows he can use comedy to try and say something important. That's a great idea, but Ted 2 probably wasn't the right vehicle for him to do it.

That's not to say Ted 2 isn't funny; it's often quite hilarious and crude in all of the ways we expect. There are more jokes about more bodily fluids than anyone should ever hope for, and there's enough pot smoke to keep Method Man and Redman high for years. But MacFarlane is grasping at something profound with his screenplay, and every attempt he makes to say something relevant is undercut by the inevitable rude or racist joke, or somebody smoking out of a penis bong.

The MacFarlane indulgence begins near the beginning with a rousing Broadway musical number that goes on way too long and adds nothing to the narrative. MacFarlane's love of these big musical acts is well known but this one lasts an eternity. From there the story kicks off in the same delightfully loopy tone as the original, albeit with a few real-world circumstances. Ted and his gal Tami-Lynn (Jessica Barth) decide to get married, but it's a bittersweet event as John (Mark Wahlberg) is still grieving over his divorce to Lori (Mila Kunis, who doesn't appear at all). So he indulges in more weed with his teddy bear pal, but it isn't long before he too is facing a marital crisis. Ted and Tami-Lynn's marriage hits a roadblock and they are fighting non-stop, so John comes up with the kind of hair-brained idea only a complete moron would come up with: have a baby to save the marriage.

So this is what the movie is going to be about, right? Ted and Tami-Lynn trying to have a kid? For a while, yes, but MacFarlane has never been very good at walking down a straight path, narratively speaking. He indulges in too many subplots that add nothing, including a last-minute kidnapping scheme involving the return of Giovanni Ribisi's stalker character. The film's best gags occur while Ted and Tami-Lynn are trying to figure out how to become parents because obviously it's going to be tough since he's a stuffed animal. There's a disastrous and gag-worthy trip to the sperm clinic, and an attempt to steal the golden semen from NFL QB Tom Brady. These scenes are great, simple, and allow MacFarlane to indulge in being as offensive as possible.

But then MacFarlane gets greedy. Ted and Tami-Lynn attempt to adopt a child, only to learn that the state of Massachusetts doesn't consider him to be an actual human being. He has no social security number, he doesn't pay taxes, and he doesn't exist as anything other than property. So his marriage to Tami-Lynn is revoked and he even loses his job, but if he wants to have a child he'll need to sue for his rights. Yes, Ted 2 becomes a courtroom movie about Ted's fight to be considered equal. Ugh. Ted and John hire a starry-eyed young lawyer named Samantha (Amanda Seyfried) to try their case, but when things get tough they go on a pot-filled road trip to New York to try and hire a big shot attorney played by Morgan Freeman, who sadly seems out-of-place here.

The problem is that MacFarlane is trying desperately hard to equate Ted's plight to the struggles of African-Americans and gays, but his approach is incredibly clumsy. Simply showing a brief scene from Roots isn't going to cut it, and it's tough to take serious when Seyfried is in court equating a teddy bear's rights Dredd Scott and people who literally fought and died just to be considered. We get that the point MacFarlane is trying to make is that anyone who feels is deserving of equal respect, but isn't this the same Ted who has never contributed one decent thing to society ever? Interestingly, the defense actually makes that case against Ted and it rings truer than MacFarlane probably intended.

The dynamic between MacFarlane's Ted and Wahlberg is different this time, but we still believe in these two as "Thunder Buddies for life". Only now the focus has shifted to Ted's problems, not John's. That said, they still make a goofy pair of slacker buds we'd want to hang out with forever, watching Law & Order while high and obsessing over Sam "Flash Gordon" Jones. Ever the genius when it comes to pissing all over pop culture icons, MacFarlane dreams up a couple of laugh-out-loud memorable scenes involving Jurassic Park and a field of weed, and a great Breakfast Club dance montage using Bone Symphony's classic "One Foot in Front of the Other".

MacFarlane flopped hard with A Million Ways to Die in the West, and compared to that Ted 2 is an unmitigated success. It's not nearly as funny, as vulgar, or as original as the first film, but there are still enough good laughs to make for a perfectly decent sequel. Hopefully if there's a third time hanging out with the bear and his human pal, MacFarlane will leave all the serious stuff elsewhere.


Rating 7.5/10
121 2 . Reply