Loading...

Minecraftta Aternostan Nasıl Server açılır, Nasıl Plugin Yüklenir [Yeni Sürüm Aternos]

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

***** AÇIKLAMA *****

Bugün Sizlerle Aternostan Server Kurduk Sizlerde Bu Rehber Videosundan Kurabilirsiniz



Bana Destek Olmak Ve Macerama Katılmak İçin Kanalıma Abone Olman Yeterli
Ayrıca Beni Sevindirmek İçin __LİKE__ Tuşuna Basmayı Unutma
Görüşlerinizi, Önerilerilerinizi yorumlarda Belirtiniz !

Bana Skypeden Ulaşmak İçin :

Aefe Tok MC




Ve Arkadaşlar Bu Arada,
Yakın Zamanda Minecraft Premium Çekiliş Olabilir Büyük İhtimal
250 Abone Olduğumda Falan Yaparım Yakın Zamanda Bununla İlgili Bir Video Gelcek Zaten. Bu Çekilişi Yapmamda Bana Destek Olmanız İçin Gereken Tek Şey Bu Free-GG Linkine Tıklayıp Ben Robot Değilimi İşaretleyip Get Link'e Basmanız Olacaktır...

Link:http://free-gg.com/?go=XIRBRU

como dar gamemode no minecraft

como mudar a cor do msi afterburner

baixar traducao sniper elite v2

x ray ultimate 1.8

ferramenta de auto resumo word 2013

unica brasil sublimacao

como resolver erro gta v parou de funcionar

hack para cartola fc 2016

lucky block orespawn 1.7.10

servidores de eggwars pirata 1.8

Tags :

aternos

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

ARDA DEHA ADALI . 2019-01-14
mikrafona dayamasan daha iyi olurdu
121 2 . Reply
Oyun King . 2018-10-21
sesini
121 2 . Reply
REİZZ OYUNCU . 2018-08-15
nasıl düz dünya yapabilirim ?
121 2 . Reply
Polday ! . 2017-12-01
------ADANA--------
121 2 . Reply
Hyper Roblox . 2017-11-29
EYW <3
121 2 . Reply
Oyun Tüğümü . 2017-11-04
ya kurdum oyuna girilmiyor 5 dakika sonra offline oluyor ve bir 30 dk daha maşallah
121 2 . Reply
DOĞUKAN ÖGEN . 2017-10-29
aternos linki atsana
121 2 . Reply
Arda Rbx _Arbx . 2017-10-25
Olduuuu
121 2 . Reply
Mustafa Arda Yıldız . 2017-10-23
serveri ne zaman açablirsin ben giricemde senin serverına
121 2 . Reply
Emre Kutuker . 2017-10-21
ARKADASLAR NOLUR YARDIM EDIN BEN ATERNOS A GIRIYORUM KULLANMADIĞIM HALDE ADBLOCKER VAR DIYOR NOLUR YARDIM EDIN COZUMU BULANIN KANALININ REKLAMINI YAPCAM SOZ VERIYORUM NOLUR YARDIM EDIN
121 2 . Reply
Berat baba . 2017-10-03
Reis birsey soracam bu saniyeli mi yani saniyesi bitince tekrar yenileme yapcaz mı ben sınırsız istiyom da
121 2 . Reply
MR_ Berkan . 2017-08-23
kardeş mikrafonu nie azına soktun ki :D
121 2 . Reply
Android Ömer TR . 2017-08-04
Aefe Tok aternos yenilendi şimdi nasıl yapılır videosunu çekermisin ?
121 2 . Reply
Raddha . 2017-08-02
hll
121 2 . Reply
Erkan YILMAZ . 2017-07-28
ne bağırıyon amk ev boş annen komşuya çaya gitti sende annem gelmeden bi video çekimmi dedin
121 2 . Reply
Cem Göktepe . 2017-07-27
Cevrimdisiyken nasıl çevrimiçi yqpiyoz
121 2 . Reply
f0rJoesTime . 2017-07-22
niğdeliysen bende niğdeliyim 51 i çaktım :D
121 2 . Reply
Cloven Hoof . 2017-07-22
Mikrofonu Ağzına Sokmasan Daha İyi Olurmuş
121 2 . Reply
Deniz 海 . 2017-07-22
Ban Nasıl Kaldırılıyor Aternosta?
Lutfen Acil
121 2 . Reply
Erkay Bulut . 2017-07-21
map nasıl yuklicez gosterirsen sevinirim
121 2 . Reply
Esat Arıkmert . 2017-07-20
beyler gercekten ıse yarıyor deneyın tavsıye ederım
121 2 . Reply
iki Kafadar . 2017-07-17
kardeşim plugini nasıl atıyon oraya
121 2 . Reply
İHSAN OYUNDA . 2017-07-15
46 dk bekletiyo kardeş
121 2 . Reply
murat yalçınkaya . 2017-07-15
bende girmek istiyom lütfen benide al
121 2 . Reply
Perfectıonıst . 2017-07-08
Benimde adım efede microfonu yemessen sevinirim yuani
121 2 . Reply
LG ` MuhammeThor . 2017-07-06
adamsın
121 2 . Reply
Arda Aktın . 2017-07-05
akrdes s ıp ne
121 2 . Reply
Baran Flower . 2017-07-05
eyw aga
121 2 . Reply
mustafa furkan küçük . 2017-07-04
mikrafonun mahalleden gecen manavlarin mikrafonu gibi
QWEQW:EqW:EqwçEQW:E
121 2 . Reply
Taha Erdoğdu . 2017-07-02
map gözükmüo bunun tp şeyi varmı neyse yazın
121 2 . Reply
Sizers Games . 2017-06-23
Peki nasıl dosyadan plugin yükleyeceğiz
121 2 . Reply
Göktuğ Ayan . 2017-06-21
tebrik ediyorum hep arıyodum senden buldum
121 2 . Reply
Veled Gösteren Adam . 2017-06-19
200.like
121 2 . Reply
TRT ÇOCUK . 2017-06-19
Kardeşim benim elimde plugin dosyası var nasıl yükleyebilirim
121 2 . Reply
Oyun Dünyası . 2017-06-17
Diss Like Hiç atmayın çocuk Gösteriyor Ben denedim oldu Adamsın ☺
121 2 . Reply
iKucukÖzkanPvP . 2017-06-15
ALLAH İCİN NASILYAPTIN
121 2 . Reply
JOKER . 2017-06-14
Plugin Paketi Nasıl Yüklicez?
121 2 . Reply
1Oyun1ozan . 2017-06-13
BENDE 30 DAKİKA BEKLETİYO LÜTFEN YARDIM
121 2 . Reply
Geeklychic . 2017-06-13
Aternos'da Arkadaşım Ynalışlıkla ban attı nasıl kaldırlır ?
121 2 . Reply
Arda Diyaroğlu . 2017-06-09
Aefe Tok bro sw yi açmak plugın yuklemek her seyı bedava dımı hıc para verılmıyor Acil Cevap Lütfen :)
121 2 . Reply
AhmetSanli . 2017-06-09
adamsın sen
121 2 . Reply
Ozan YT . 2017-06-07
KONSOL A BASIĞP NE YAPIYON
121 2 . Reply
LehmecunTV-Erdoğan . 2017-06-06
Biri Bana Survival Games Pluginini Verebilirmi
121 2 . Reply
Kubilay Altnz . 2017-06-05
Kesin Niğdelisin Hemşerim :D
121 2 . Reply
Korkusuz Oyuncu . 2017-06-05
saol çok işime yaradı
121 2 . Reply
Çetin Yılmaz . 2017-06-04
Arkadaşlar birini op verdim ama nısıl geri alcam
121 2 . Reply
İlsuela Ersoy . 2017-06-02
1.11.2 skinchanger plugin var mı ??????????
121 2 . Reply
Ömer Tekin . 2017-05-31
niğdelimisin DÇ:
121 2 . Reply
Baran Kanat . 2017-05-30
pluginleri aktif edemiyorum
121 2 . Reply
Baran Kanat . 2017-05-30
ben server açınça geri sayaş başlıyor ne yapabilirim
121 2 . Reply