Loading...

Game Of Mods -2.Sezon- 1.Bölüm - Mangal Partisi ! Kasap Modu

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

►Hey Tişört Dükkanıma Baktın mı http://www.buldumbuldum.com/minecraft_evi
►Minecraft Haritaları - Modları - Texture Packleri indirmek için - http://minecraftevi.com
►Bu bölümde kullandığımız modları indirmek için http://goo.gl/SGe8s2

►Sponsorluk ve Reklam Teklifleri için - [email protected]

Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra efsane seri Game Of Mods 2.Sezon ile karşınızdayız ! Uzun zamandır beklediğiniz , bizimde çekmek için sabırsızlandığımız serimiz !
Hatırlayacağını üzere sezon finalinde Çüksüz'ün açtığı Gece Kulübü polisler tarafından basılmıştı bir kaç akşamı nezarette geçirdikten sonra Hakim karşısına geçtik..
Gece Kulübünü bize sormadan mekan sahibi olarak gösteren Çüksüz yüzünden onunla birlikte suça ortak olduk ve 3 Ay 10 Gün boyunca hapishane de kaldık..
Cezamız bittikten sonra ilk iş olarak tatil köyüne gidip Mangal Partisi yapmaktı onu da bize Çüksüz zehir etti ! Neyse bu kadar açıklama yeter devamı video 'da ! Ha unutmadan bu bölüm kullandığım modları 19 Haziran'da Paylaşacağım !
Videoyu beğenmeyi yorum yapmayı ve en önemlisi paylaşıp bana destek olmayı unutma !

►Bu Serilerime Bakmış mıydınız ?
►Minecraft GTA V - https://goo.gl/PZzE9A
►Şans Blokları - https://goo.gl/lzWZPZ
►Game of Mods - https://goo.gl/JEd6NQ
►World in Jar - https://goo.gl/60p5kA


►İletişim Bilgileri
►Instagram Hesabım : http://instagram.com/bugrakazanci
►Facebook Sayfamız : http://facebook.com/minecraftevi
►Kişisel İnternet Sitem : http://bugrakazanci.com
►Twitter Hesabım : http://twitter.com/bugrakazanci

rom samsung core 2

como tirar o demo do minecraft original 2016

barra de notificacao lollipop

visuais kawaii habbo

como fazer flor com chantilly

como saber se o directx esta atualizado

como regular o ponto da maquina de costura singer

sindrome de down zueira

pe de jilo no vaso

parati g3 gta sa

Tags :

minecraft evi minecraft bugraak

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Toprak Dikici . 2018-11-13
2018 Fanları Olarak Nerdeyiz Sesimizi Duyuralım
121 2 . Reply
Saadet Dündar . 2018-10-30
2018de hala izleyenler +1☺
121 2 . Reply
METE 01 . 2018-09-13
Abi çok komik
121 2 . Reply
Yee Bee Kee . 2018-09-12
Yıl 2018 hala izliyorum
121 2 . Reply
TSBERKAYTR ZULA ADI . 2018-09-02
Arkadaş1 dk 20 saniye intromu olur amkü
121 2 . Reply
Yeni Kanal Kardeş Kanallarda . 2018-08-30
abi burdaki haritayı verirmisin [ 2018 <3 30 ağustos ]
121 2 . Reply
Kuday Elmas . 2018-08-24
Hangi texture bu
121 2 . Reply
efecan Kubat . 2018-08-14
4 yıl oldu hala izleyenler +1
121 2 . Reply
Origami Rüstem Nur Profesyonel . 2018-08-02
2018 Cüksüz gelsin
121 2 . Reply
çılgın patates Sokakta . 2018-07-31
2018 den merhabalar :D
121 2 . Reply
emma granger . 2018-07-25
2018 'de bile izleyenler +1
121 2 . Reply
Oyun Rehberi . 2018-07-19
#EYYESKİYOUTUBE

ahh o eski günler
121 2 . Reply
Ege Demirel . 2018-07-10
Yıl olmuş 2018 hayla çüksüzmü yani
121 2 . Reply
arda 04tr . 2018-05-01
Yani böyle güzel oluyo
121 2 . Reply
Demirkan Kandemir . 2018-04-22
2018 den gelenler ben buğra abiyi 3 yıldır tanıyom ilk videolarındada izliyodum
121 2 . Reply
arda 04tr . 2018-04-17
Sesini böyle dalgalandır sana çok güzel
121 2 . Reply
Aylin Turan . 2018-03-09
Abi Banu05 nerede
121 2 . Reply
medine Ravza . 2018-02-27
İntro adi
Nedir?
121 2 . Reply
BayArda Fly . 2018-02-12
Abi önceki sezonda çüksüz ölmüştü
121 2 . Reply
Harika msp . 2018-02-10
2:20 7:30 😡😵😱😰😛😄
121 2 . Reply
Harika msp . 2018-02-10
1:10 mu yoksa
121 2 . Reply
YGYO-hasan umiter . 2018-01-28
Haladaha vermedi mod pack i
121 2 . Reply
Birkan Junior . 2018-01-20
2018!!!
121 2 . Reply
gökdeniz keleş . 2018-01-18
abi mben hiperaktifim
121 2 . Reply
berat yıldırım . 2018-01-14
giuui
121 2 . Reply
Osman Çakır . 2018-01-14
2018 den gelenler
121 2 . Reply
oyun tutkusu . 2018-01-12
Eylence buradaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
121 2 . Reply
Berra Su Çavdar . 2017-12-24
Çüksüzü satırla kes
121 2 . Reply
deniz turna . 2017-12-19
Len çüksüz doğru dur!
121 2 . Reply
Azra Öztürk . 2017-12-12
Çok komiksiniz
121 2 . Reply
Kırmızı Panda Kırmızı Panda . 2017-12-06
Film gibi olmus ellerinize saglik
121 2 . Reply
Aylin nilsu . 2017-12-02
Yıl 2017 hala izliyorum 2018de de izlicrm. 😂😂💕
121 2 . Reply
oyun manyağı . 2017-11-30
çük süz adı üstünde çükünle oyna diyolar 😂😂😂
121 2 . Reply
Nurettin Güner . 2017-11-19
çüksüz ölmemişmiydi ?
121 2 . Reply
görünmez adam . 2017-11-18
2017 hala izliyen
121 2 . Reply
MSF hayrani . 2017-11-12
ya çüksüzün çükü varsa eğer katılıyorsunuz 1+
121 2 . Reply
Rxip . 2017-11-04
badigard ı gören yakın korumayı izleyen
121 2 . Reply
pembe karakter . 2017-11-04
abi bu da güzel oldu
121 2 . Reply
RANA DURAN . 2017-10-30
Çok komik yapmışsınız 😐☺☺☺☺☺☺☺☺☺😁😁😁😁
121 2 . Reply
Mehmet Emin Latif . 2017-10-25
niye seninki 2 metremi çevir çevir götüne sok yeee
121 2 . Reply
Hasan Aktay . 2017-10-21
😀
121 2 . Reply
TÜRK PRO . 2017-10-18
34r4334re
121 2 . Reply
TÜRK PRO . 2017-10-18
56t54re
121 2 . Reply
0531 852 6803 zafer . 2017-09-16
gir
121 2 . Reply
Handaş Nur . 2017-09-13
sonunda bee
121 2 . Reply
HAŞUTLU_ TALHA . 2017-09-11
ABİ BUNU HEP ÇEKİN
121 2 . Reply
Lord Çabuk . 2017-08-30
Çüksüz uslu dursun 2017 de izleyenler +1
121 2 . Reply
ROLONDGAME . 2017-08-30
GAMR OF THORNES MUTLaka izleyin
121 2 . Reply
ROLONDGAME . 2017-08-30
yalan söylemeyin hileyle batuhan başlatıyor yağmuru
121 2 . Reply
Kingdom Gamers . 2017-08-10
girin valla abi
121 2 . Reply