Loading...

CS:GO Uygulama zaten çalışıyor sorunu (%100 ÇÖZÜM )

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

DİĞER HERKES EKSİK ANLATIYOR
ANLAMADIĞINI BİŞEY OLURSA YORUMLARDA BELİRTMEYİ UNUTMAYIN
CS.GO İLE İLGİLİ DİĞER SORULARI DA YAZARSANIZ ÇÖZMEYE ÇALIŞRIM

teamspeak 3 oda sekilleri

iceworld 1.5 indir

minecraft hexxit.rar

clash of clans apple hile

ismail yk zaten ayr?lacakt?k

hoshin shog

minecraft film izle

ruyada annemin aglad?g?n? gormek

discovery elite stock rom

yasar nuri ozturk rahman suresi dinle

Tags :

CS:GO

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

JadoLive-FERHAT . 2018-09-30
AMK VELET İ LM OÇ BUNU HERKEZ BİLİYO
CSGO YU KAPATCAN BİTCEK AMK SALAGI
121 2 . Reply
Emre Kalkan . 2018-09-01
ulas sEn anNa skM
121 2 . Reply
Emre Kalkan . 2018-09-01
YA MAIN EVLADI AYNI ŞEYİ HERKES SÖYLÜYOR ZTN ANA SkM
121 2 . Reply
Efe fdsfsd . 2018-08-30
ya aga görev yönetcisinde yok işte uygulama yok yok yok!!!
121 2 . Reply
Hasan Can . 2018-08-13
İşe Yaradı Teşşekkürler
121 2 . Reply
Kaneki Ken . 2018-08-12
Adamın dibi
121 2 . Reply
ÇILGIN OYUNCU . 2018-08-11
abi oldu çok teşşekür
121 2 . Reply
Enes Arıcı . 2018-08-06
Adamsın like like like
121 2 . Reply
TK Gamer Erhan . 2018-08-02
la ekran kartı kulanmıyom amk,
121 2 . Reply
JustSeth TR . 2018-07-06
Gençler Çok Basit-
Steam e sağ alt taraftan sağ tık yapın
Çıkış Deyin
CS:GO nun Kapanmasını Bekleyin diyor
Şimdi Kapat Deyin
Kapatın
Masaüstündeki CS:GO ya Tıklayarak açın :)
121 2 . Reply
Caner Tükenmez . 2018-06-30
beyler yapacaganız şey şu görev yöneticisne tıklayın ordda c yazın yada izdeğiizi yazın c yazınca cs go çıkıyor onu görevi sonlandır diyin biti
121 2 . Reply
Amatör Bisikletçiler . 2018-06-25
Denetim masasından CS go nun görevini sonlandirdim sonra Steam a girip cs yi açmaya çalıştım oldu ?
121 2 . Reply
Aksiyon Oyuncusu . 2018-06-25
abi 30. saniyeye kadar izledim denedim girdi helal valla
121 2 . Reply
NBA-Basketbol Sohbetleri . 2018-06-24
abi ağlıycam ya oyunu satın aldım ama açılmıyor off ya
121 2 . Reply
Mehmet Soylu . 2018-06-15
csgo .exe yi sonlandırın oyunu silin tekrar yukleyın oluyor
kaldırmadan deneyenler zaten çalısıyor kaldırılamadı hatasıyla karşılaşır
oyüzden csgo.exe yi sonlandırın ve oyunu silin sonra yuklersınız çalısır bende oldu
121 2 . Reply
Ahmet Batuhan Sevinç . 2018-05-28
Eyw güzel kardeşim adamın dibisin
121 2 . Reply
Ergücan Bağır . 2018-05-13
Nerden indiriyoz
121 2 . Reply
Ahmet Can GÜMÜŞ . 2018-05-11
Kardeşim pc formatladıktan sonra ekran kartını güncellemedim hatta driver ını bile yüklememiştim bende bu hatayla karşılaşıyodum cs yükledim bu hatayı verdi foruma ota boka baktım denedim dediklerini olmadı,sildim steam cs bidaha yükledim gene olmadı sonra araştırırken bu videoya denk geldim ekran kartı driver yazılımı aklıma geldi neyse deniyeyim dedim güncelledim falan oldu ekran kartını güncelledikten sonra direk girerseniz olmuyor bilgisayarınızı yeniden başlatın sonra deneyin.Ekran kartım sapphire rx 560 4 gb ddr5 eline sağlık.
121 2 . Reply
Mücahid'in mekanı . 2018-05-03
yaptım ekran kartını güncellerken de hata verdi biz niye yaşıyoruz aq yaşarken niye hata vermedi verseydi ne güzel bu hatalrı çekmezdim
121 2 . Reply
peargiller . 2018-04-10
yalan şeyler bunlar innanmayın
121 2 . Reply
Spring . 2018-03-31
yine olmadı ya
121 2 . Reply
Ali Arda Hüroğlu . 2018-03-30
abi eğer olmazsa valala kuserim bakkkkk
121 2 . Reply
ali asiker . 2018-03-19
abi link atarmısın
121 2 . Reply
Buğra ÖneR . 2018-02-26
abi bana yardim et lutfen ya
121 2 . Reply
xOmer TR . 2018-02-25
Adamsın Like ve abone oldum
121 2 . Reply
Kurtz Kaan . 2018-02-25
adamsın gardaşım eline sağlık, yorumunu attım.
121 2 . Reply
STRATEGY h . 2018-02-10
EYW
121 2 . Reply
Not A Shroud . 2017-12-05
adamsın kardeşim o kadar araştırdım bi seninki oldu mk.Eyw skini kızlar kemirsin keke.;)
121 2 . Reply
Krallitakla Slookekk . 2017-11-06
abi bnm ekran kartı ati ama amd diye geçiyo internette doğrumudur
121 2 . Reply
GodZ . 2017-10-22
eyw aga
121 2 . Reply
Kaptanınız Gökdeniz . 2017-10-21
A D A M L A N D I N
121 2 . Reply
mert ulaş . 2017-09-29
Eyw kardeş
121 2 . Reply
Tunahan Kılıç . 2017-09-22
Abi oldu çok saol
121 2 . Reply
MEHMETALİ AKYÜZ . 2017-08-25
Abi saol fakat olma dediğin yöntem işe yaradı :D
121 2 . Reply
The Ryhee . 2017-08-03
Arkadasllar bu yontem olmazsa kapatip acin bende oldu
121 2 . Reply
ReysGT . 2017-08-03
Şuanda %100 çözüldü geldimi o kadar umutlanmışdım yene olmadı
121 2 . Reply
ErenUgn . 2017-07-17
EYV OLDU
121 2 . Reply
FoxyPower HD . 2017-07-02
EYW kardeş oldu
121 2 . Reply
Berkay Gölbaşı . 2017-07-01
kardeş AMD de o driver programı yok
121 2 . Reply
Beytullah Akcicek . 2017-06-22
10 yap
121 2 . Reply
umut şimşek . 2017-04-16
sol kardeş
121 2 . Reply
Kaan Çalışal . 2017-04-07
ABİ İNGİLİZCE UYGULAMA TARATIYORUM AMA DEVAMI YOK
121 2 . Reply
Pınar Kaya . 2017-03-24
abicim cok saol abi valla ise yaradi abone olup like attim abi adamsin.
121 2 . Reply
HuseyinKLA . 2017-03-05
benimki windows 10 yardim edermisiniz
121 2 . Reply
ahmethasan CravledRSS . 2017-02-18
demek istedigim başlatılıyo diyo
başlamıyo bidaha basıyom
zaten calısıyo diyo
121 2 . Reply
ahmethasan CravledRSS . 2017-02-18
Ben Grafik bağdaştırdım AMA Velakin çözünürlügü 1320 gibi bişeye aldım ve EKRAN KARARDI Uygun olan mod diyo Cıkmıyo Güvenli modda Bagdaştırdım Ve okudum ki Bagdaştırma ile düzeliyo Yaptım ama CSGO Calısmıyo arkada mal gibi kalıyo
121 2 . Reply
ahmethasan CravledRSS . 2017-02-18
Kardeş Bişey sorcam
121 2 . Reply
Serkan Uygun . 2017-02-16
helal olsun bende işe yaradı emeğine sağlık :)
121 2 . Reply
Berzan Beyy . 2017-02-11
Kardeşim çok sağol
121 2 . Reply
HTKS - TalalihGAming . 2017-02-05
olmuyo lan
121 2 . Reply